bissarna

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Foc Farsta !

Av bissarna - 6 juni 2010 14:07

Hola amigos !


jaha söndag, klockan är snart 14.10 ! Ca en timma kvar till samling, min kära flickvän lämnade lägenheten för över en timma sen, med en blick som sa, - " du måste ju typ ha adhd eller något". :)


Det känns att det är en viktig match, det känns som det är lite av ett vägskäl för vårsäsongen... Hur som, så känns det oerhört inspirerande och rolig... Sitter och väntar på att klockan ska gå, och just nu går den sakta..


Stereon är på högsta volym, och försöker göra det mesta för att fördriva tiden, det går sådär... Inte ens bloggandet :)


Fuck it, vi syns på rosvalla...


//MK

 
 
Ingen bild

Gugge

6 juni 2010 16:01

Nu gäller det Bissarna! Himlen är blå, heja Nyköpings BIS. Det låter inte lika bra som det brukar men det får gå idag ;-) Kom igen nu! Jag vill ha ett topplag i 2:an.

 
Ingen bild

Gugge

7 juni 2010 00:01

Tack för en riktig kämpainsats! Spelet värmde inte direkt men solen desto mer. Men härligt med 3 poäng och toppkänning :-) Kul med 2 "Hargare" från start också men vart är Johan Urborn? Ge killen chansen annars är han varmt välkommen att spela i Hargs BK igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat ! Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skr...

Av bissarna - 6 augusti 2010 11:34

Jaha då var ångesten här till fullo... Sista j-vla dagen kvar på semestern, usch ! Har nyss målat klart det andra rummet (det jag spacklat, slipat, spacklat igen och så slipat..:) Ju längre in på semestern jag kom, ju mer tappa jag fart av någon lust...

Av bissarna - 1 augusti 2010 22:21

Ibland kan det vara skönt att åka buss:) Att åka hem från katrineholm med 3p i bagaget var en skön känsla, när dessutom Andres sover hela resan dit, samt hela resan hem, ja då är det riktigt skönt... Genom vinsten så släpper vi ingen lucka till ...

Av bissarna - 28 juli 2010 16:44

De här inläggen är alltid svårast att skriva... det finns en tomhet, frustation, men samtidigt måste man se sanningen i vitöga och inte komma med bortförklaringar ! Vi förlorade omstarten igår, vi gjorde det med 2-0. Det är en oerhörd stor besvi...

Av bissarna - 25 juli 2010 18:51

Tiden går, tiden går och "Vecka" tappar hår:), skämt å sido, tiden går och mk spacklar och slipar och hinner inte riktigt med att blogga! Detta blir en sammanfattning från senast till nu.... Och som mamma brukar säga, lika bra att vi tar det hel...

Ovido - Quiz & Flashcards