bissarna

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Matchdag !

Av bissarna - 20 juni 2010 13:11

Söndag, kl 13.10

Nu börjar det bli nära, snart så smäller det igen...

Värmbol står för motståndet, och matchen är riktigt "hypad", med all rätt.. Värmbol har gjort det väldigt bra än så här långt, precis som vi har gjort. De har trotts några tunga spelarförluster hängt i och förstärkt smart. Mycket i värmols framgångar ligger i en bra organisation (både på och utanför planen), de har haft kontinutet på tränar sidan och satsat långsiktigt. Jag har alltid imponerats av deras grundspel och karaktär, på många sätt påminner vi om varandar...


Nu är de på pappret de två mest målsnåla lagen än så länge som möts, men tror nog att det kan bli en underhållande match ändå. För oss är det oerhört inspirerande, både föreningen och medlemmarna kommer ställa upp idag... Det ska bli oerhört kul att springa in på Rosvalla inför i allfall det dubbla publikskaran.


Det kommer bli kamp, det kommer bli tufft och det är oerhört viktiga poäng på spel.. Räkna med att vi kommer njuta !


Väl mött på Rosvalla


//MK


Ps En liten gåta jag fick höra om i veckan... Vad har Jens Byggmark (slalomåkaren)  och vår marterialer Sony gemensamt ? (finns kanske mer än ett rätt svar... ) Ds

 
 
Ingen bild

Roger Öman

21 juni 2010 07:07

Det är bara att GRATULERA och önska lycka till mot Karlslund på torsdag.F*N VAD HÄRLIGT !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat ! Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skr...

Av bissarna - 6 augusti 2010 11:34

Jaha då var ångesten här till fullo... Sista j-vla dagen kvar på semestern, usch ! Har nyss målat klart det andra rummet (det jag spacklat, slipat, spacklat igen och så slipat..:) Ju längre in på semestern jag kom, ju mer tappa jag fart av någon lust...

Av bissarna - 1 augusti 2010 22:21

Ibland kan det vara skönt att åka buss:) Att åka hem från katrineholm med 3p i bagaget var en skön känsla, när dessutom Andres sover hela resan dit, samt hela resan hem, ja då är det riktigt skönt... Genom vinsten så släpper vi ingen lucka till ...

Av bissarna - 28 juli 2010 16:44

De här inläggen är alltid svårast att skriva... det finns en tomhet, frustation, men samtidigt måste man se sanningen i vitöga och inte komma med bortförklaringar ! Vi förlorade omstarten igår, vi gjorde det med 2-0. Det är en oerhörd stor besvi...

Av bissarna - 25 juli 2010 18:51

Tiden går, tiden går och "Vecka" tappar hår:), skämt å sido, tiden går och mk spacklar och slipar och hinner inte riktigt med att blogga! Detta blir en sammanfattning från senast till nu.... Och som mamma brukar säga, lika bra att vi tar det hel...

Ovido - Quiz & Flashcards