bissarna

Alla inlägg under oktober 2010

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat !

Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skriva och uppdatera...Har inga bra ursäkter.. Är som på plan, aningen långsam!


Ska försöka att hålla detta kort... Har haft väldigt mycket upp med jobb, ny lägenhet och första barnet som väntar, så bloggen har inte varit direkt prioriterad... Sen är det lite jobbigt, när man känner att man inte hinner med att skriva, så vill man kompensera med nästa inlägg och göra det lite längre, sen hinner man inte med det, och då ska man kompensera ytterligare, ni förstår va ? Man kommer in i en ondcirkel, sen känns det tillslut som det inte är någon ide.. :)


Ska försöka att sammanfatta säsongen, att få med lite sillybloggande och hålla den här skutan flytande... Men hur det blir till nästa säsong vet jag inte än, beror på vad som händer mig och mitt spelande, men jag måste även ha lite back up.... Ska se om jag kan hitta någon rolig och någon som har tid... :)


Tills vidare, tack och föråt :)

//MK

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards