bissarna

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Nu händer det saker....

Av bissarna - 7 februari 2010 11:11

Vad ska man säga, först avstängd och ute i kylen. Nu en extern blogg kopplad till hemsidan, där folk kan kommentera, VAD HÄNDER?


Känner ledningen hotet från VSK och nr 6 bloggen, och vill ge mig störe ansvar? Jag kan bara säga "Hola se po"! (tydligen är det spanska som gäller nu förtiden:) Nu trampar vi igång på allvar...


Detta öppnar en helt ny värld och min lagkamrater kommer darra av skräck, här har jag möjlighet att lägg ut egna bilder (ex tagna av en mobilkamera), samt filmer... Jag njuter !


Vill tacka Näsbys starka man (Jocke J), för förslagen till förändringar på bloggen. Jag vidarbeodrade ditt mail och det snurrade till direkt. Mina egna tekniska kunskapar begränasar sig enbart till planen, så webmaster fick gå in styra upp det här under helgen. Jag kan förövrigt tillägga att jag nu avverkat den första grenen i Succes tävling, "superstars". Den handlade om bollkänsla så kolla in resultatet!  


Det roliga med denna blogg är att jag även kan använda smilegubbar, så nu kommer "the supplier får konkurrens på allvar  . För övrigt gick jag en riktig holmgång på nintendo 8bitars mot bland annat "the supplier" igår. Jag trodde att vi alla skulle tävla på lika villkor, med det visade sig att "the supplier" tydligen sov med sitt 8bitars och spelade i stort sett varje dag. Trotts detta så lyckades jag sätta ner foten och visa var skåper skulle stå i det kanske mest klassiska spelet "ice clambers".


På fotbollsfronten finns det inte så mycket nytt att kommentera, förutom att BIS har skickat en representant till Gambia för att scouta målvakter. Tydligen finns det två aktuella spelare som kan bli intressanta inom kort. Dessutom går det rykten om att det håller på att slutförhandlas med en offensivkraft. Sen skall det förhoppningsvis komma två innermittfältare och provspela, en med all ettan erfarenhet....


Vill även framföra en hälsning från vår bortglömde lagkramrat Rocky, han springer på där nere och formen är god. Han saknar de svenska köttbullarna och ser fram emot inkilningen. Han undrar dock vad Twister är för något.


Avslutar inlägget med ett litet speltips

Hammarby - Katrineholm 1 (Hammarby -11,5) 1,65

Edsby - Sirius under 9,5mål 1,75

Udinese - Napoli över 2,5mål 2,15


Kommentar: Katrineholm är styrklaget nr inom svensk elitidrott just nu, Hammarby har familje dag och kommer inte slå av på takten och vill ge publiken mål. Dessutom är landslagshjältarna fortfarande i bra form. Edsby har offensiva avbräck, Sirius bra bakåt, tycker dett är ett bra underspel. Udinese och Napoli är två offensiva lag som går för seger. Båda lagen har dessutom defensvia avbräck, för bra odds för att avstå!

Total odds: 6,21

Insats 200kr


Det var allt för mig

//MK 

 
 
Ingen bild

Gimlander

7 februari 2010 19:58

Undrens tid är inte förbi - härligt!

Tycker dock inte om att Du förskönar din prestation i Nintendomästerskapen, inte en rad om genomklappningen mot undertecknad i Ice Hockey - från ledning 6-1 till torsk!

 
Jocke

Jocke

8 februari 2010 10:17

Fan det gick ju hur bra som helst det där...om jag skriver ett mail att Bissarna ska skänka dig och Ola till Näsby vidarebefordrar du det med till ledningen?

http://www.laget.se/nbk

 
Ingen bild

Patrik

8 februari 2010 15:46

"Sen skall det förhoppningsvis komma två innermittfältare och provspela, en med all ettan erfarenhet...."

All ettan är inte det ishockey? Vad ska Bissarna med hockeyspelare till.

 
Ingen bild

//MK

8 februari 2010 21:04

Nu ska Webmaster inte börja märka ord, du vet lika väl som jag att "all ettan" är ett samlat begrepp för norr 1an och söder 1an.... Men inte skulle vi ha råd med en hockeyspelare ? :)

Jocke det behöver du inte skriva ett mail om. BIS Styrelse har länge försökt leta en ny klubb till Ola, tydligen är hans lönepost en "betungande" (i dubbel bemärkelse) post.

Gimlander, ett sådant ras är inget man skyltar med.. Men får jag bara över statistiken så skall det komma en redogörelse. Där de som skall hyllas, hyllas!

 
Ingen bild

OP

11 februari 2010 15:44

Tycker att du borde slå näven i bordet och säga att du vill ha en "rss" sida så man kan följa bloggen via mobilen, enklare.

Sen är du för dålig på att lägga upp bilder/video! Kan du inte? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat ! Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skr...

Av bissarna - 6 augusti 2010 11:34

Jaha då var ångesten här till fullo... Sista j-vla dagen kvar på semestern, usch ! Har nyss målat klart det andra rummet (det jag spacklat, slipat, spacklat igen och så slipat..:) Ju längre in på semestern jag kom, ju mer tappa jag fart av någon lust...

Av bissarna - 1 augusti 2010 22:21

Ibland kan det vara skönt att åka buss:) Att åka hem från katrineholm med 3p i bagaget var en skön känsla, när dessutom Andres sover hela resan dit, samt hela resan hem, ja då är det riktigt skönt... Genom vinsten så släpper vi ingen lucka till ...

Av bissarna - 28 juli 2010 16:44

De här inläggen är alltid svårast att skriva... det finns en tomhet, frustation, men samtidigt måste man se sanningen i vitöga och inte komma med bortförklaringar ! Vi förlorade omstarten igår, vi gjorde det med 2-0. Det är en oerhörd stor besvi...

Av bissarna - 25 juli 2010 18:51

Tiden går, tiden går och "Vecka" tappar hår:), skämt å sido, tiden går och mk spacklar och slipar och hinner inte riktigt med att blogga! Detta blir en sammanfattning från senast till nu.... Och som mamma brukar säga, lika bra att vi tar det hel...

Ovido - Quiz & Flashcards