bissarna

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Allstarmatch

Av bissarna - 16 mars 2010 08:35

Tjilevippen och hej !

Då var det tisdag och dags för allstarmatch ! Ärligt, så måste jag väl medge att intresset har avtagit mer o mer, och diskussionerna om denna match har avtagit mer o mer... Hoppas att det kan komma lite folk, ska i allfall bli sjukt kul att spela!


Har proppat i mig esberitox, sinova, berocca, vitaminer, kan jang, ipren, samt otrivin hela helgen för att bli frisk (har dessutom förbrukat en bal toalettpapper)... Men det verkade hjälpade i allfall....


Annars har det varit en lugn och stilla helg. Det är vid sådana tillfällen jag har kommit fram till att jag måste lida av någon form bokstavsdiagnos. Jag blir som ett litet barn, klättarar på väggarna, blir irriterade och allmänt jobbig...


Annars så finns det inte mycket att rapportera. Är förövrigt sjuk bitter. Jag blev bortdömd av den svenska juryn och förlorade 100kr till Dago. Vad är poängen med att ha internationella jurygrupper, svenska jurygrupper, samt svenska folket? Jag förstår att vi vill ha internationella jurygrupper, men sen räcker det väl med vad folket tycker eller ? Det är inte de 100kr som svider, utan att jag förlorade mot Dago. Men å andra sidan, han har rätt en gång per år, så får väl unna honom den !


Annars var det ganska lugn träning igår, inte mycket som hände förutom att jag tunnlade Adam Lundqvist (förvarna honom innna, men det hjälpte inte)...


Hoppas vi ses kl 18.00 ikväll för en ytterst intressant sammandrabbning.... !

Väl mött på rosvalla konstgräsplan 

//MK

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat ! Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skr...

Av bissarna - 6 augusti 2010 11:34

Jaha då var ångesten här till fullo... Sista j-vla dagen kvar på semestern, usch ! Har nyss målat klart det andra rummet (det jag spacklat, slipat, spacklat igen och så slipat..:) Ju längre in på semestern jag kom, ju mer tappa jag fart av någon lust...

Av bissarna - 1 augusti 2010 22:21

Ibland kan det vara skönt att åka buss:) Att åka hem från katrineholm med 3p i bagaget var en skön känsla, när dessutom Andres sover hela resan dit, samt hela resan hem, ja då är det riktigt skönt... Genom vinsten så släpper vi ingen lucka till ...

Av bissarna - 28 juli 2010 16:44

De här inläggen är alltid svårast att skriva... det finns en tomhet, frustation, men samtidigt måste man se sanningen i vitöga och inte komma med bortförklaringar ! Vi förlorade omstarten igår, vi gjorde det med 2-0. Det är en oerhörd stor besvi...

Av bissarna - 25 juli 2010 18:51

Tiden går, tiden går och "Vecka" tappar hår:), skämt å sido, tiden går och mk spacklar och slipar och hinner inte riktigt med att blogga! Detta blir en sammanfattning från senast till nu.... Och som mamma brukar säga, lika bra att vi tar det hel...

Ovido - Quiz & Flashcards