bissarna

Alla inlägg under mars 2010

Av bissarna - 3 mars 2010 07:27

Då sitter man framför datorn, en onsdagmorgon.. Jag är trött, slutkörd och kroppen verkan, måste ju erkänna att ibland undrar man vad man håller på med... Dessutom känns det lite ensamt.. Min kära sambo har förlängesen åkt till jobbet, och tyvärr var vi tvugna att avliva Svante (vår dammallergiska katt,, som blev väldigt sjuk). Måste erkänna att fast det var det ända vi kunde göra så känns det tungt, och lite väl tyst på morgonen såhär...


Inställt på konstgräset igår, tyvärr... Vädretsmakter är inget vi kan råda över, så inte så mycket att säga om det.. Blev återigen ett styrkepass, inomhusspel och mjölksyreträning... Inte direkt så att man dansar omkring på tå just nu, oj vad tung jag börjar känna mig i kroppen....


Igår var det även "prova fotbollssko kväll". Lite kul att se hur alla tänker och provat... De unga killarna kollar bara på prislappen, Jonte har inte fattat att det finns fler varianter än Koopan (Adidas), Per skall bara ha skruvdobb (med extra dobb), Dago vill ha en "egen" färg som ingen annan har, Alex är lite för fin för att prova där nere och skall åka till norrköping och prova själv i lugn och ro...Spelar vi hälften så bra, som vissa tror att skorna har betydelse, då vinner vi 2a!


Annar så täntke jag väl mest säga en onsdagmorgon som denna att Ja, det var Perra P på bilden och förlåt för att det blivit långa och väldigt fotbollsinriktade inlägg, ska bättra mig...


Tills nästa gång, glöm inte att ta i hand när ni tackar, gå inte mot rödgubbe och akta er för snö på taket !


Over and out

//MK

Ovido - Quiz & Flashcards