bissarna

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Det är lustigt...

Av bissarna - 20 april 2010 00:12

Det är lustigt att man kan vakna med en värkande kropp, sprängande huvudvärk och ha en riktig pissdag på jobbet, MEN ändå gå runt med ett leende på läpparna och må så bra... Det är lustigt hur en seger kan göra så mycket...


Det är lustigt hur kul det kan vara med fotboll ibland... Till och med idag, då det bara var styrka (ett nytt program framtaget av PG för att behålla det vi slitit för på försäsongen, samt öka explosiviteten yterligare)....


Det är lustigt att till och med jag kan skriva ett kort och ganska meningslöst inlägg....


//MK

 
 
Ingen bild

BL Bissdam

21 april 2010 16:01

Kan det nya styrkeprogrammet vara något för damerna? Jag blir lite nyfiken, men Caj har säkert koll....

Fortsätt blogga. Kul! ... och Grattis till segern!
/BL :)

 
Ingen bild

//MK

23 april 2010 12:02

Jag tror inte det nya styrkeprogammet är något för BIS Dam, då det innefattar välidgt mycket fria och tunga vikter. Däremot kan säkert PG hjälpa till och ta fram ett bra styrkeprogram till BIS Dam om intresse finns, ingen dum ide alls. Men kolla upp det med Caj.

 
Ingen bild

BL Bissdam

23 april 2010 23:21

Jodå jag har pratat med Caj. Vi kör ett styrkeprogram före varje träning, som är gjort för tjejer, men har PG nåt tips är det säkert välkommet. Ska undersöka saken vidare...

För oss räcker det gott o väl att träna med vår egen vikt :D hehe...

Håller tummarna för Er boys i morn! Spark i rumpan

/BL :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat ! Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skr...

Av bissarna - 6 augusti 2010 11:34

Jaha då var ångesten här till fullo... Sista j-vla dagen kvar på semestern, usch ! Har nyss målat klart det andra rummet (det jag spacklat, slipat, spacklat igen och så slipat..:) Ju längre in på semestern jag kom, ju mer tappa jag fart av någon lust...

Av bissarna - 1 augusti 2010 22:21

Ibland kan det vara skönt att åka buss:) Att åka hem från katrineholm med 3p i bagaget var en skön känsla, när dessutom Andres sover hela resan dit, samt hela resan hem, ja då är det riktigt skönt... Genom vinsten så släpper vi ingen lucka till ...

Av bissarna - 28 juli 2010 16:44

De här inläggen är alltid svårast att skriva... det finns en tomhet, frustation, men samtidigt måste man se sanningen i vitöga och inte komma med bortförklaringar ! Vi förlorade omstarten igår, vi gjorde det med 2-0. Det är en oerhörd stor besvi...

Av bissarna - 25 juli 2010 18:51

Tiden går, tiden går och "Vecka" tappar hår:), skämt å sido, tiden går och mk spacklar och slipar och hinner inte riktigt med att blogga! Detta blir en sammanfattning från senast till nu.... Och som mamma brukar säga, lika bra att vi tar det hel...

Ovido - Quiz & Flashcards