bissarna

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Hola och goddag !!

Av bissarna - 27 maj 2010 12:20


  


Äntligen sista dagen på den här lilla pitoreska holmen. Vill förtydliga att jag inte har något emot Ålänningar eller Åland, bara så trött på det nu. Vill hem till vardagen, till livet, till min flickvän! Det är fin här, vädret är bra, men dagens aftonbladet finns inte att tillgå förrän efter kl 15.00, inte många ställen att gå ut och äta på efter kl 18.00 etc.


Ikväll är det sista träningen innan match mot Enskede. Mitt knä är bättre, fortfarande lite svullet, men det har gått att jobba på det. Får se vad sjukgymnas Anders ger för utlåtande ikväll... Annar så fortsätter man imponeras av TFF, de inte bara vinner, de gör det övertygande och med bra spel ! Fantastiskt !


Nähä, nu ska jag fördriva lite dödtid innan det änltligen är dags att stiga på färjan tillbaka till Sverige (fastlandet är finland här).


Mer info inför matchen mot enskede samt nya bilder till mustaschkampen kommer imorgon.


Over and out

//MK

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bissarna - 7 oktober 2010 21:29

Vill först börja att tacka alla som har läste bloggen (så länge den var aktiv), samt till er som varit inne och ställt frågor (en ny funktion för mig) och kommenterat ! Sen vill jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att skr...

Av bissarna - 6 augusti 2010 11:34

Jaha då var ångesten här till fullo... Sista j-vla dagen kvar på semestern, usch ! Har nyss målat klart det andra rummet (det jag spacklat, slipat, spacklat igen och så slipat..:) Ju längre in på semestern jag kom, ju mer tappa jag fart av någon lust...

Av bissarna - 1 augusti 2010 22:21

Ibland kan det vara skönt att åka buss:) Att åka hem från katrineholm med 3p i bagaget var en skön känsla, när dessutom Andres sover hela resan dit, samt hela resan hem, ja då är det riktigt skönt... Genom vinsten så släpper vi ingen lucka till ...

Av bissarna - 28 juli 2010 16:44

De här inläggen är alltid svårast att skriva... det finns en tomhet, frustation, men samtidigt måste man se sanningen i vitöga och inte komma med bortförklaringar ! Vi förlorade omstarten igår, vi gjorde det med 2-0. Det är en oerhörd stor besvi...

Av bissarna - 25 juli 2010 18:51

Tiden går, tiden går och "Vecka" tappar hår:), skämt å sido, tiden går och mk spacklar och slipar och hinner inte riktigt med att blogga! Detta blir en sammanfattning från senast till nu.... Och som mamma brukar säga, lika bra att vi tar det hel...

Ovido - Quiz & Flashcards